29.8.09

Curriculum Vitae



Naam: Lisa.
Achternaam?
Liever niet, en laat dat gezeik over adres, woonplaats, postcode en telefoonnummers ook maar zitten.
Waarom dat?
Waarom niet?


Opleiding:
Afleiding, concentratiestoornissen en massa's chocola.
Sorry?
VWO, nog niet voltooid, vraag me af of het ooit voltooid zal worden, toekomstplannen onzeker, maar de basisschool wel met succes afgerond, al zeg ik het zelf.


Werkervaring:
Ik heb ervaring genoeg. Ik heb ervaring met oude vrouwtjes die je hun pinpas toevertrouwen en een pincode van 9 cijfers influisteren zonder dat ze cash geld op zak hebben, ik heb ervaring met hebberige kinderen die je de oren van het hoofd zeuren omdat ze stokjes willen, ik heb ervaring met jongetjes die allergisch zijn voor kou want 'ze krijgen dan kippenvel', ik heb ervaring met kratten bier over de toonbank en kattenbakkorrels onder de toonbank, ik heb ervaring met mensen die me toeschreeuwen alsof ik een of andere randdebiel ben, ik heb ervaring met mensen die me vertellen dat ik de kassalade ópen moet doen als ik geld terug moet geven (en echt, daar heb je wel peace of mind voor nodig), ik heb ervaring met te dunne meisjes die appels komen halen, met kinderen op de lopende band, ik heb zelfs ervaring met mensen die bij mij, de domme blonde kassière, hun flessen in willen leveren als een soort levende fles-etende machine.
Ook nog relevante ervaring? Kwalificaties voor de baan?
Ik kan, gras maaien?


Interesses?
Interesseer jij je in mij dan?
Nee, hobby's, passies, levensdoelen?
Muziek, alles wat er omheen zit, vallen en opstaan, levensdoelen, motto's, toekomstplannen, wereldvrede en een leven lang vol gelukkige mensen met popcorn op de bank, and they're all watching their sitcoms.
...
Nee, serieus! Dat ik en mijn man nog lang mogen leven en samen in één bed mogen sterven.


Looks like i got the job.

5 opmerkingen:

I admit, I really really love to see how other people write and speak.
I do.