7.5.09

Ik heb een hoed nodig, en nu je er toch over begint, een masker is ook wel leuk

J'aime les personnes charismatiques

Ik wil mij niet meer.

Nee, ik weet dat het niet de eerste keer is dat ik - of elk ander willekeurig persoon - het zeg. Maar soms, op dagen als deze, is het wel zo. Waarom? Geen idee. Doe mij maar een masker, net als iedereen. Dan val je tenminste niet zo op. Stom eigenlijk, je kan toch niet van jezelf afkomen. Je hebt een jij, daar moet je het mee doen. Niet dat ik daar ooit om heb gevraagd, mij. Iedereen wil toch iemand anders zijn, waarom mag je dan niet kiezen wie je bent? Simpel & fijn voor iedereen. Dan zit er tenminste iemand met mij opgescheept die er blij mee is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I admit, I really really love to see how other people write and speak.
I do.